joi, 17 iulie 2008

Manele...

scriu acest post impins oarecum de la spate si de un alt post al unui prieten dar si din pricina a ceea la ce am fost martor in urma cu cateva zile. Mai pe scurt , eram in statia de taxiuri impreuna cu un inca o persoana si ajunge un taxi. Aveam nevoie urgent de un taxi asa ca am fost nevoit sa luam acel taxi , doar ca inmomentul in care am intrat in masina am fost intampinati pe ritmutile acelor chinuiti care se pretind cantaretii, si anume manelistii. Am fost nevoiti sa suportam timp de 10 minute acele aratari scartaind din corzile vocale mai ceva ca doua placi de plolistiren frecate. Ceea ce este mai grav este ca in urma cu ceva timp si eu eram adeptul acestor idiotii. Nu pot decat sa regret in aceste momente ceea ce am facut in trecut si sa fiu cat se poate de multumit ca am renuntat la asculta acest gen hidos de muzica.

Nu pot decat sa ii sfatuiesc pe cei ce inca asculta acest gen sa se lase: Lasati-va fratilor ca e incultura pura!!!

1 comentarii:

Radu Alin spunea...

PAI MANELE ASCULTA AIA CU GHIULURI PE MANA,CU BANDANE SEXI SI CARE NU AU ATA IN BUZUNAR SA LEGE 3 CUVINTE MAI VORBIM