luni, 1 septembrie 2008

Stop...manelelor!

Dupa cum se poate observa nu am mai redactat niciun articol de o perioada de timp. Acest fapt se datoreaza faptului ca intr timp am fost si intr-o mica excursie pe litoralul Marii Negre, ba am mai fost la munte la casa bunicilor, s.a.m.d. In timpul vizitei mele la mare as fi putut surprinde niste peisaje superbe dar din lipsa camerei de fotografiat [ lasate in masina,am fost cu trenul] am facut niste poze cu telefonul, dar nu prea reusite.

Insa una dintre ele fff dragutza[parerea mea], aceasta:

Mie sincer mi-a placut ...voua?

4 comentarii:

Sorin spunea...

Salut. Scriu aici pentru ca nu am unde in alta parte. E un iframe. Da click dreapta pe el si selecteaza: Vezi doar acest cadru. Apoi vezi sursa si pune-o intr-ul post la tine. :)

Anonim spunea...

ce bine ca noi populatia putem lasa comenturi fara blog dar eu deabia astept sa imi fac blog....Roxi

Anonim spunea...

ai cel mai atre blog din lume,,pufy:)))))))

Sorin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.