luni, 17 noiembrie 2008

Ce ma enerveaza...?

Am preluat si eu leapsa de la Dragos pentru ca subiectul mi se pare unul interesant.

Primul lucru care ma enerveaza groaznic sunt diminutivele de la nume.Si aici voi da 2 exemple din iubita mea clasa care atunci cand le aud simt ca parul mi se increteste si devin brunet din blond: aceste diminutive sunt Lexy si Sandy.Ambele provin de la prenumele Alexandra.In cateva randuri am intrebato pe sus citat Sandy daca asa e trecuta in buletin(evident cu scop ironic) iar ca raspuns am primit un zambet lasciv.


Alt lucru care ma enerveaza este referitor tot la sexul frumos,si anume la cele ce fumeaza. Mai nou toate domnisoarele se apuca de fumat.De ce? Nici ele nu stiu.O problema am cu cele care nici nu au o situatie finaciara foarte buna.Din moment ce esti sarac,manci un gratar la 2 saptamani,prajituri vezi doar de sarbatori , de ce mama dracului te apuci de fumat? Unul din motivele pe care eu cred ca le au ca sa se apuce de fumat sunt:
- intra in acel grup ,,vesel" , in care aproape toti cred despre nefumatori ca nu isi traiesc adolescenta

-se cred mai mature, si acesta este cu desavarsire principalul motiv din pct. meu de vedere, insa ele ne dovedesc ca sunt mai proaste ca noaptea apucandu-se de fumat.


Cam acestea sunt 2 din multele lucruri care ma enerveaza extrem de tare.


Leapsa preluata de la Dragos.

2 comentarii:

Andrei spunea...

Nici mie nu imi prea plac fetele astea fumatoare care-s.Cele mai multe o fac din caauza ca parintii le tin in scurt , iar pentru a masca acest lucru , ele se apuca de fumat sau beut. Dar , deh, ce stim noi ...

Radu Alin spunea...

aia cu faza materiala e adevarata dar o fac pt k gestu e unic!