miercuri, 20 august 2008

Costesti 2008

Si ajungem si sambata care este sau mai bine zis ar trebui sa fie apogeul acestei sarbatori campenesti. Dimineata incepe cel mai devreme pentru Radu apoi pentru mine eu fiiind ghinionistul care a avut semnal pe telefon oricand si in orice loc:(. Drept urmare am fost sunat de catre Ioana care ma anunta ca nu peste mult timp urma sa vina si ea la Costesti.


O tura-doua de Costesti si sunt sunat din nou, tot de Ioana ca sa ma anunte ca a plecat din oras. Si ea si Fulga raman uimiti in momentul in care vad locul in care vor dormi urmatoarea noapte. Cum era si de gandit au venit si ei cu un cort dar partea tare vine doar acum: cortul nu avea paravanul,plasa pentru insecte era formata dintr-o perdea care avea fermoarul defect , cortul era in multe locuri era peticit cu banda , mai pe scurt un dezastru de cort.


Dupa ce terminam cu montarea cortului am pus de un gratar la disc. Pe langa faptul ca Fulga(el a facut gratarele) a avut parte de o epilare cu foc de gratar eu in timp ce incercam sa scot un cutit dintr-o punga m-am taiat. Si taietura nu a fost una minora care sa nu ma deranjeze in niciun fel, ba din contra. Am mancat ceva cu amabilitatea Ioanei care m-a hranit ca pe un bebelus[Multumesc din nou pe aceasra cale!].


Nu la mult timp dupa masa suna din nou telefonul[era mama]. Noi vizitatori! Dar intre timp am fost pana la Salvare dupa un medicament pentru ca o durea capul pe Ioana. Aici incepe comedia tipic romaneasca. Am fost nevoit sa raspund la un chestionar care cuprindea urmatoarele intrebari: ,,Care este numele meu?", ,,Care este numele fetei?" , ,,Cati ani am eu cati are fata?" , ,,Care sunt cauzele care au provocat durerea de cap?" si asa mai departe, asa ca in Romania omul poate sa astepte mult si bine dupa un medicament ca la cat sunt chestioanarele...


In final vine si seara cand suntem in efectiv complet [eu,Radu,Ioana,Madalina si Ake, Madalina,Andreea si Fulga din cand in cand] si incep concertele. Ca sa vedeti cat de mult s-a dintrus aceasta sarbatoare concertele extraordinare[nici vorba :)) ] erau al unei fete Unik , Body&Soul [cat de cat ] si al Anei Maria Ferentz despre care sincer eu nu stiam ca ea canta [solo]. Stiam ca a facut parte dintr-o formatie acum vreo 5-6 ani, Demmo parca. In fine, pe Unika am pierdut-o insa am ajuns de la Body&Soul care au fost...modesti,asta e cuvantul si aici incerc sa uit faptul ca din cand in cand uitau versurile ceea ce este jenant [parerea mea].


Si in final vine si concertul Anei Maria Ferentz care a inceput sa urle intr-un mod mai mult decat ingrozitor si pe deasupra cei din jurul meu [nu dau nume] spuneau sa tac,ca aceasta fata are voce dar microfoanele nu merg bine...nu puteam sa omit aceasta repilca!

Ajungem la miezul noptii moment in care se termina mirificele concerte si urmeaza din nou o discoteca in aer liber destul de draguta.


Cu detalii despre noaptea de sambata spre duminica si despre ziua a7a voi reveni mai spre seara!

0 comentarii: