miercuri, 13 august 2008

Cum ar fi lumea fara organe sexuale?

De mult timp încercam să scriu despre acest subiect . Dar probabil n-aveam blog unde să-l ”maschez” ori eram prea ocupat cu alte cele ( alte posturi , la ce nu vă .. ) . Titlul e ciudat . Majoritatea cititorilor m-au înjurat deja şi au dat Alt-F4 . O întrebare simplă : “te-ai putea îndrăgosti de o fată fără organe sexuale ?” . O altă întrebare : “te-ai putea îndrăgosti de un tip fără organe sexule ?” . X-uleasca mi-a răspuns că nu , Z-ulescu mi-a răspuns că da . Acum , eu pe cine să cred ? Sexul este în primul rând o nevoie . Nevoie umană , nevoie a revoluţiei . De ce să nu recunoaştem ? Fără sex , aceasta societate s-ar anula , n-ar mai evolua , nu s-ar mai înmulţi , ar dispărea . Şi dacă sexul nu ar fi “frumos” , piperat cu sentimente şi orgasme murdare , cine l-ar mai face ? Masochişti sunt mulţi , dar până la urmă ? De ce mă minţi ? Când stai lângă ea şi îi inspiri parfumul de roze şi băşinile neinteresante , ai vrea s-o penetrezi . Dragoste pe ici pe colo , cât să nu o dăm în diverse , dar tot un animal urât şi arogant rămâi . Şi ea o căţea care strigă : “bagă!” . Ups.. sunt o domnişoară .

Fără organe sexuale ar fi o lume mai bună . Mai cu sens aş putea eu scrie . Am putea merge pe străzi privind fără teamă opusul . Am putea merge goi fără să ne fie ruşine ( ţine minte că n-am avea organe sexuale ) . Am putea strânge o fată goală în braţe fără să dăm impresia că vrem s-o călărim ca pe o căţea turbată .. că parcă ei nu i-ar place , nemernica . Tot mai adânc , salivând fiecare por , fiecare neuron , fiecare gând , fiecare fulger de la creier la vagin . Tot mai adânc , canibalule . Pune-ţi ochelarii de Soare şi împinge . Vrea să se simtă bine . Dar totuşi , revenind la non-sensul iniţial . Cum ar arăta o lume fără organe sexuale ? Fără sex , fără îmbrăţisări ironice şi tente tembele . Fără vulcani de dorinţă şi “ass-uri” doritoare . Tu nu crezi că ar fi o lume mai bună ?

Ce s-ar întâmpla dacă n-ar exista sexul şi organele sexuale ? Oamenii ar rămâne mult timp copii şi şi-ar utiliza puţele fără sens . Denaturând materia cu fecale şi urină . S-ar diminua numărul de violuri , numărul de obsedaţi sexual sau al criminalilor . Ar exista mult mai multe cazuri de iubire pură şi adevărată şi mult mai puţine relaţii de ocazie , doar aşa că are căţeaua părul lung . Eu sunt sigur de asta . Nu s-ar mai grupa sexele şi probabil nu ar mai exista discriminanţe . Cele două puţe lipsă ar face diferenţa . Fetele ar fi mai frumoase . Ar avea mai mult pentru ele . Ei ar fi mai calmi . Ar avea mai mult timp să citească cărţi , decât să ardă violent , gagicuţe de lemn .

0 comentarii: