sâmbătă, 25 octombrie 2008

Balul bobocilor 2008

Aseara a avut loc Balul bobocilor 2008 al C.N. Aurel Vlaicu. Locatia aleasa pentru bal a fost clubul NRG!.Cei din clasele a12a au pregatit un bal pe tema evului mediu.Evident a existat si un concurs de Miss si Mister.Concurentilor le-au fost pregatite diferite probe:

-o proba de dans medieval
-o proba de confectionare ai unei armuri din cartoane
-o proba in care se dorea sa se afle indrazneala concurentilor:baietii au primit o agrafa care trebuiau sa o prinda de obiectul vestimentar care il doreau de la fete.Unii mai indrazneti au cerut sutienul partenerei lor(Razvan Popa) altul a cerut ciorapii[strampi mai pe romaneste:)) ] si anume Paul Tocaciu.

Insa parerea mea ca rezultatele finale ale concursului au fost mai mult decat nedrepte.Locul III a fost ocupat de Razvan Popa din cls. IX-E si Alexandra Clonta IX-D. Locul II a fost ocupat de Simona Galdean si Cristi Manolesc ambii din IX-A iar marii castigatori au fost Cadariu Stefi si Ilies Betina din IX-C. Cu riscul sa fiu injurat de anumite persoana eu consider ca cel putin cea care a iesit Miss nu merita nici locul III.Alte fete mult mai frumoase ca ea au luat doar locul II sau III sau chiar nimic.Insa sa nu uitam ca suntem in Romania si totul se castiga pe asa zisele pile.


Pana la terminarea balului propriu-zis totul a fost cat de cat distractiv,insa dupa ora 23 cel putin pentru mine a fost o plictiseala mai mare ca atunci cand stai in fata monitorului nestiind ce sa faci.Nici macara whiskey cu energizant si votca cu necatr nu ne-a mai scapat de plictiseala[cum zise Dragos] .Inclusiv cheful de vorba mi-a pierit si eu in general sunt o moara stricata.Muzica a fost mai mult decat jalnica,acel schimbator de CD-uri(vorba lu' Ramona) a pus o muzica groaznica care pe langa faptul ca erai plictisit te mai si enerva,cel putin pe mine.

Una peste alta a mai trecut un bal al bobocilor chiar daca a fost aiurea,repet este parerea mea...



Si sa nu uitam Dragos.... LARISA - LARISA - LARISA !!!!!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

"cel mai tare bal"=))ma abtin sa-mi spun parerea..oricum bine scris :D

te-am pupat domnisorule:*:*

Anonim spunea...

MISS NU TI-A PLACUT TIE , NOROC CA AU PLACUT -O CEILALTI 99%