miercuri, 8 octombrie 2008

Rascoala curvelor

ca un cititor fidel al Libertatii Online am mi-a fost sortit sa dau peste un articol mortal.Din titlu probabil v-ati putut da seama ca este vorba despre curve.

Mai precis un grup de prostituate din Ploiesti sunt revoltate pe politistii care atunci cand le prind la traseu le bat,le obliga sa le spuna ce fac ele cu clientii si pe de asupra le iau si banii de pe produs. Eu personal nu ma pot opri din ras dupa ce am citit articolul acesta gandindu-ma la cat sunt de disperati cei de la Libertatea daca au ajuns sa publice asa ceva. Nu este de mirare ca anumiti jurnalisti i-au numit pe cei din redactia de acolo niste ,,labagisti".

Culmea e ca anumiti tipi iau si bani pentru asa ceva.Tot ei ne dezvaluie ca cel mai des cade victima Larisa zisa si Drogata :)))))))).

Ea declara: ,, M-au luat la se­diu la ei şi m-au bă­tut. Apoi unul dintre ei a luat un pre­zer­vativ de la o fată din geantă, l-a pus pe un baston de cauciuc şi mi-a zis să-l bag în gură, să mimez că fac sex oral. Când m-am o­­prit, unul dintre ei a venit cu un aparat şi m-a cu­rentat. Poliţiştii ne bat mereu atunci când ne prind pe traseu! Apoi ne iau şi ba­nii. Ne în­treabă cum şi ce fa­cem cu clien­ţii."


Punctul culminant vine insa acum: poza cu prostituatele insotite de pestele lor!!!



Spuneti voi daca nu este frumoasa tara in care traim...!!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Alex, Alex...cu ce iti petreci tu timpul...
Citeste si tu Tolstoi, Dumas si altii de teapa lor.
Lectura placuta