vineri, 25 aprilie 2008

Aseara in timp ce ascultam linistit emisiunea ,,Big hits" de la un radio din zona o colega de-a mea de clasa(rockaritza) ma anunta ca a dat dedicatie pentru mine,bineinteles cu ocazia zilei mele de nastere. M-am simtit onorat insa stiind la cat este de nebuna(in sensul bun) ma gandeam ce dedicatie o sa dea. Aveam o vaga banuiala,care s-a si adeverit pana la urma. In dedicatie Andreea imi aducea aminte ca trebuie sa fac cinste cu o bere si chiar ma invita sa vin azi la scoala ca sa ma tin de promisiune, insa aceasta mare devoratoare de bere trebuie sa mai astepte doar o saptamana. Fac o promisune chiar aici pe blog:,,Promit ca luni la ora de engleza fac cinste cu o bere numai ca sa ii fac in ciuda la iubitul nostru profesor de engleza pentru ceea ce mi-a facut la lucrarea aceea blestemata".


PS:Oricum era pacat sa bem mere in Vinerea Mare.:))

1 comentarii:

Fratzica Bulan spunea...

Mie nu dai o bere?Ce fain o fost atunci:D