miercuri, 30 aprilie 2008

Lipsa de creier...

In urma cu cateva minute am primit in lista de messenger id unei persoane. Am facut prezentarile ca niste persoane civilizate doar ca in momentul in care ,,Creatura" a aflat clasa din care fac parte parca a inebunit. Jignirile au curs fara sa inteleg de ce imi erau adresate. Ghidandu-ma dupa zicatoarea romaneasca ,,Cine e mai destept cedeaza" l-am lasat pe acest papagal fara creier sa vorbeasca singur. Evident au urmat amenintarile crezand ca ma poate intimida, dar il asigur ca nu vor degurge lucrurile asa cum gandea bila pe care el o considera ca fiind cap.


PS: Uneori lipsa de cultura a unora trebuie scoasa in evidenta pentru a putea observa si noi in ce tara ,,minunata" traim. Am uitat sa adaug ceva, acest inapt este si filolog.

0 comentarii: