vineri, 25 aprilie 2008

Filo'

Am tot vorbit despre colegele mele insa am omis sa va spun la ce sectie sunt. Probabil v-ati putut da seama din titlu. Da, sunt un mic filolog , insa sunt unul din cei ce nu traieste singur intre 27 de persoane de sex feminin,ci inca cu 2 reprezentanti al sexului masculin langa mine. Putini is pot da seama prin ce trec eu impreuna cu cei 2 colegi ai mei zilnic. Desi toti ar zice: ,,Norocosilor...25 de fete,ce va pasa! ", le-as dori sa petreaca doar 2-3 ore in aceasta clasa si ii asigur ca in momentul cand vor iesi afara din clasa vor avea creierul plin de farduri,spray-uri de corp si ca vor avea cosmaruri la noapte cand vor vedea in vis doar produse Avon si Oriflame. Multumesc lu Dumnezeu ca am devenit imun la aceste lucruri insa pana in aceasta faza am avut mult de suferit.

O sa mai revin cu postrui despre viata mea in aceasta ,,minunata" clasa. Si va asigur ca nu este placut sa petreci tot timpul in prezenta fetelor.

0 comentarii: