vineri, 12 decembrie 2008

Alarma falsa

...azi ma gandeam sa profit de faptul ca am scutire medicala [sunt rupt de racit] si sa dorm cat mai mult posibil plus ca aseara am uitat de ceas si am vb pe mess pana tarziu.Insa planul meu de a dormi cat mai mult a picat.Era cam 8:40 cand aud si eu si mama si tata si de altfel toata scara si cartieru sirene de salvare,vedem 2 masini de pompieri,politia,20 de pompieri care parca executa o miscare brown-iana.

Evident am iesit toti pe geam sa vedem ce sa intampla...tata fiind pompier ii cunostea pe toti si ii intreaba ce se intampla...atunci ni se spune ca este incediu la etajul 4,etaj la care locuiesc eu...am iesit imediat pe hol sa vedem la cine arde ca la noi nu avea cum. Insa nu ardea la nimeni.Nici macar niste fum nu se zarea.


Dupa inca vreo 15 min de cercetari s-a descoperit ca nu ardea nimic deci in concluzie si pompierii si salvarea si politia s-au intors in unitati...


Pe langa faptul ca cel care a sunat daca va fi descoperit va primi o amenda usturatoare pt ca a pus pe drumuri degeaba toti cei enumerati mai sus a reusit sa imi strice si mie ziua de concediu medical pe care o am...Insa bine ca nu a fost nimic grav si totul s-a soldat cu o alarma falsa...

2 comentarii:

Radu Alin spunea...

viata asta la bloc in orastie nu stiam ca e asa periculoasa,te implici la atatea riscuri.....

Anonim spunea...

Alarma falsa a fost probabil insa accidentul care a urmat nu a fost deloc alarma falsa.