luni, 15 decembrie 2008

De servici...

... si mda...azi a fost randul meu sa fac de servici pe scoala! Imi progamasem sa fac luni tinand cont ca as avea vinerea dupamiaza,sambata,duminica si deci si luni zile libere.

Cum eu am fost ,,lider de sindicat" si am facut lista cu zilele si cu elevii care fac de servici e si normal ca am avut libera dispozitie sa imi aleg ce zi vreau...
Azi ma trezesc la ora 7 ( e prima data cand fac acest lucru cred ca de pe clasa a7a incoace) buimac de cap , mai stau 5 min si ma ridic.Ma pregatesc si alea,alea...
Ajung la scoala la si 35.In scoala eram eu si cu vreo 7 navetisti.Pusti scoala la acea ora.Prima mea dilema era unde e soneria,dilema rezolvata de Tibi,colegul meu de serviciu.Pe langa faptul ca uitam sa sunam de ora[nicio ora nu a sunat cum trebuia] a trebuit sa ma duc si prin fiecare clasa sa anunt un tampit de Consiliu al Elevilor.Evindent,in aproape fiecare clasa era un taran care zicea:Mergi ma acasa...ce nu ai parinti?...handicapati...
In rest totul a fost destul de bine cu o singura exceptie:cred ca si la noapte o sa visez elevi intrebandu-ma daca profu X e in scoala sau sa ma trimita dupa pofu Y.Si daca le zic,ca un anumit prof nu e in scoala se uita la mine si imi vorbesc(o parte din elevi) de parca eu l-am teleportat pe acel profesor in Ulan Bator...

In fine...una peste alta o zi buna cu extrem de multa miscare!

0 comentarii: