miercuri, 10 decembrie 2008

Secret Gift's...

...spiritul Craciunului fiind tot mai prezent in vietile noastre ne-a adus si noua (mie si colegelor) aminte cu era can eram in generala si ne faceam cadouri unii celorlalti. Insa ceea ce ne face sa stam cu sufletul la gura este faptul ca nu stim de la cine vom primi cadoul.Ideea este a profei de psiho' care a spus ca este mult mai intereasnt asa. Insa ca de obicei unii dintre colegi au dezvaluit micul secret...rusinica!!!

Curiozitatea ma roade si pe mine fiindca noi cum suntem 29 de copii in clasa cel de al treizecilea care a completat cele 15 perechi este profa de psiho'...si Doamne,daca m-a extras pe mine?...cei din clasa stiu cum sta treaba...Eu de vreo luna trebuia sa citesc o carte de psiho.Nu am facut acest lucru pt ca am facut comanda de o carte si aceasta nu a mai venit.Deci daca sunt eu cel extras ghiciti!:voi primi in mod sigur o carte care automat trebuie sa o si citesc!Spre sa nu se intample cele spuse mai sus de mine dar tinand cont la cat am gura de aurita la ceea ce prevestesc se poate sa fie exact cum am spus.


Si Fuck again Profa de Latina:))))

1 comentarii:

Radu Alin spunea...

Doamne,da sa ii cada lui sa citeask cartea:D:)))))