marți, 30 decembrie 2008

Noroc...

Cum se apropie revelionul trebuiau facut si cumparaturile necesare.Asa am ajuns astazi la un depozit en-gross ca sa cumparam bauturi. Dupa ce iesim de acolo,incarcati cu fel de fel de produse un prieten isi pierde telefonu fara ca niciunul din noi sa auda momentul in care telefonul a cazut.

Cand ajungem aproape de locul in care sta acest prieten isi da seama ca nu are telefonul la el.Lasam ce am cumparat si plecam in cautarea telefonului.Reconstituim traseul pe care l-am avut si ajungem aproape de depozit.Pana acolo am sunat continuu pe numarul de telefon respectiv sa il auzim in caz ca trecem pe langa el si nu il vedem. In apropierea depozitului era parcata masina tatalui unei bune prietene de-a mea moment in care amicul meu zice:,,Uite telefonu in spate la masina!". Si culmea ca in ciuda faptului ca telefonul era in drum nu l-a calcat nicio masina.

1 comentarii:

ana@.fotografnunti.org spunea...

Norocul si-l mai face si omul cu mana lui.......