duminică, 14 decembrie 2008

Blog Meeting

Sambata a avut loc blog-meeting-ul hunedorean.Ne-am adunat blogeri din tot judetul:Petrosani,Deva,Hunedoara,Orastie...

La aceasta intalnire extrem de reusita au participat: Dragos , Denisuca , Sebi , Ovi , Robintel , Florin , Lucian si desi ultimul nu cel din urma Terteci. Ne-am intalnit in Fischer's in Deva. Prima impresie pe care am avut-o a fost ca eu cu Dragos eram singurii minori!

Inauntru inceputul a fost mai ezitant insa cu trecerea timpului ne-am destins prin intermediul bancurilor spuse de Sebi , Robintel si in special Terteci.O alta impresie ilustrata si de Denisuca pe blog ei e aceea ca de la aceea masa singurul care nu fuma si nu consuma alcool eram eu!De fumat nu fumez in general absolut deloc insa cu alcoolul am absentat din cauza unei nenorocite de raceli...

Au fost multe momente in care rasul a fost la ordinul zilei in special la povestioara lu Terteci referitor la Fa muisto!!! Cei prezenti acolo stiu la ce ma refer.

Tinand cont ca intalnirea a fost una reusita din pct meu de vedere sambata aceasta ne vedem din nou la un Painball!!! See you there...

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)) Fain! :))

Anonim spunea...

Paintball ? De 2 ani astept sa joc paintball si nu am ocazia. Sper sa te distrezi :P