marți, 23 decembrie 2008

Bulgarian Smecher

...acum 20 de minute urcam o panta pe langa drumul european x [nu stiu ce numar are!!!] cand dupa 20 de metri de mers opreste langa mine un Mercedes alb cu numere de bulgaria. Deschide geamul soferul si ma intreaba:

- Do you speak English?
-Yes,raspund eu...Told me...
-I don't have money for petrol,imi zice mie soferul. La care imi arata un ghiul de pe mana care se vroia a fi de aur si imi zice:

-I want to sell you my ring...do you want to buy it? Ii spun frumos ca nu am decat aproximativ 2 euro la mine dupa care ii recomand sa se opreasca statia de taxi poate vinde acolo ghiulul...


Ceea ce nu ma lamureste pe mine este: O fi fost cu adevarat bulgar sau un tigan cu aur fals care putea scoate din creierul lui ingust 2 cuvinte in engleza in scopul de a fraierii oamenii?

O alta nelamurire este de ce din vreo 5 persoane care eram pe strada in acel moment cel ales pt discutie am fost tocmai eu? Am fata de o inteligent [adica si-a dat seama ca poate sunt singurul care stie engleza] sau am fata de fraier si o fi zis ca prinde un fraier in plasa?

3 comentarii:

Radu Alinsport spunea...

nbu dar erai singur,copil.numai bun de pradat:D

Anonim spunea...

foarte tare faza:)):)):)):))....cred ca dak eram pe acolo muream de ras:)):))

Anonim spunea...

sau poate tea ales random, si era un om care nu mai avea bani de benzina, si era disperat