joi, 4 decembrie 2008

Vot antinominal...

Venind azi cu 2 ore mai devreme de la scoala in momentul in care am intrat in casa am vazut pe masa ziarul local Palia.Am inceput sa il rasfoiescu curios ce se mai intampla in orasul nostru.Pe langa 2 pagini de anunturi era inca o pagina cu alegerile.


Aici vine nedumerirea mea.Si nedumerirea mea este una pe teme politice.In urma alegerilor uninominale unde in mod normal cel cu cele mai multe voturi castiga alegerile a aparut ceva cu redistribuirile.Astfel Adrian Paunescu care a avut 14.993 de voturi fiind pe primul loc a fost inlocuit in senat de catre Dorin Paran de pe locul 3 in urma redistribuirii.


Singurul din colegiul nostru care a iesit fara redistribuire a fost Iosif Blaga,primarul nostru deci in concluzie o sa avem un primar nou cate de curand.


Insa raman la nedumerirea mea...de ce se mai face atunci votul daca oricum nu se tine cont de parerea celui ce voteaza?

2 comentarii:

Anonim spunea...

... pai sincera sa fiu si yoo am ramas tare nedumerita dupa alegerile astea "uninominale" , cica ... nu stiu care ii rostu' lor daca oricum nu merge cel cu cele mai multe voturi numai daca are 50%+1 ... da' pai pana mea si cei care au mai putin da' sunt pe primii ... inseamna ca ei or fost alesi de majoritatea ... si nu era faza ca "majoritatea decide" ??? sau s-or schimbat lucrurile intre timp ??? tot n-or rezolvat mare branza cu alegerile astea "uninominale" ... adica nu-i corect !!! da' mno asta este ... nu prea avem ce face :-| ... in fine ... :-J ...

Radu Alin spunea...

dezbateti cel mai de kkt subiect:politik!mai bine ma duc pana la baie,fac ceva trag apa si se aude din veceu politik!