miercuri, 17 decembrie 2008

Isteria cumparaturilor...

...dupa cum ati putut afla acum cateva zile urmeaza sa ne facem cadouri. Totul frumos pana iesi in oras sa cumperi un cadou. In primul rand la fiecare 20 de metri categoric intalnesti pe cineva cunoscut si automat saluti.Apoi,exagerez bineinteles,uneori nici in pauze nu vezi atatia copii cati am intalnit eu in scurta mea plimbare,

Se pare ca ora 14:30 este o ora cam tarzie pentru cumparaturi,fiind nevoit sa fac ceva ture frumoase prin magazine ca sa gasesc ceva sa imi placa.Si pana la urma tot nu am gasit nimic in magazinele in care am cautat.

La sfatul Ramonei[multumesc pe aceasta cale] am facut o vizita pana la Plus.Aici am gasit ceea ce cautam:un ren de plus pe un suport care are la baza o cutie cu bimbonele.Destu de dragut,sper sa ii placa si celei careia ii este adresat cadoul.

Ma intorc la ceea ce am facut referire in titlu:azi este o zis cat de cat linistita din pct de vedere al cumparaturilor tinand cont de ce urmeaza in acest week-end in special sambata. Si toate aceastea in asa zisa perioada de criza financiara mondiala...

0 comentarii: